tiistai 3. maaliskuuta 2015

Mikä ihmeen Muruanna?

Muutaman mutkan kautta Uudellemaalle (Uusimaalle? Wtf, MITEN?!) päätynyt henkeen ja vereen rovaniemeläinen aikuinen ihminen päätti aloittaa bloggaamisen. Miksi? Siks koska mie voin! Tää ei oo mikkään fitnessblogi, ruokablogi, muotiblogi, kauneusblogi eikä lifestyleblogi. Tai no, ehkä jollain tasolla ei mittään noista ja toisaalta taas juuri noita kaikkia. Tämän blogin tarkotus ei oo olla niin kauhian vakava vaan ehkä jotenki olla mahdolliselle lukijalle (äiti...) semmonen "hehheh olipa hassu" luettava. Semmonen mun näkönen blogi. Jännittää hulluna lähtiä tämmöstä tekkeen näin vanahoilla päivillä, mutta ei kai se mittään haittaakkaan. Ei oo ainakaan isompaa perintöä tulossa niin samapa tuo :D



Aloitan siis perustiedoista: Oon Suvi, 27-vuotias vaatealalla työskentelevä nainen. Kuten aiemmin mainitsin, oon alunperin rovaniemeläinen ja rovaniemeläisenä oon itteäni aina pitäny, ihan sama missä oon asunu. Nytkin oon rovaniemeläinen Keravalla (joo mie asun täällä!), en keravalainen. :)  
Ennen tänne etelään muuttoa asuin tietty Rollossa, sitten opiskelujen ajan Oulussa ja vaihtarivuoden Keski-Euroopassa. Lopulta KOHTALO puuttui peliin ja tapasin elämäni miehen, Janskun, ja äkkilähtö Keravalle oli jo edessä. Kulttuurishokilta en ole säästynyt. :D

Mie tykkään äitistä, Janskusta, mun kavereista, eläimistä, ruuasta, koripallosta, musiikista, leffoista ja isosta tukasta. Eli ihan normaaleista asioista. Ja sitte mie tykkään vaatteista. Ai että mie tykkään vaatteista! Siispä tässä blogissa todennäköisesti tullee näkymään jottain vaatejuttujakin, koska ne on niin kivoja.

Siinäpä ehkä näin alkuun ne tärkeimmät. Tai ainakin ne, mitä osasin ekassa (iik!) postauksessa kertoa. Onpa hassua! 




Erään ystäväni (ja tiettävästi monen muun) "lempi"lausahdusta lainaten:

Palataan astialle,

Suvi xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti